مملكة أطلانتس الجديدة تسلم خطابا إلى خارجية حكومة غانا تطلب فيه فتح قنصلية عامة أو مكتب تمثيل دبلوماسي للمملكة Kingdom of New Atlantis (Wisdom Land) handed over a letter to the Ghanian Foreign Affairs Ministry requesting the opening of a consulate general or a diplomatic representation office

0

قام ممثل مملكة أطلانتس الجديدة السيد Lord James Godfred Owusu
بتسليم خطاب رسمي موجه إلى وزارة الخارجية في حكومة غانا تطلب فيه مملكة أطلانتس الجديدة أرض الحكمة بواسطة رئيس وزراءها والمشرف العام على الشؤون الخارجية الأمير الدكتور محمد العبادي من خارجية غانا ألموافقة على فتح قنصلية عامة أو مكتب تمثيل دبلوماسي للمملكة على أراضي دولة غانا ليتم من خلاله الإشراف على بناء مدينة ذكية كإستثمار لممكلة أطلانتس الجديدة في دولة غانا .
وستقوم وزارة خارجية غانا بالرد الرسمي على الخطاب خلال الأيام القليلة القادمة .

Kingdom of New Atlantis Representative, Lord James Godfred Owusu, delivered an official letter from H.E. Prime Minister / General Supervisor of Foreign Affairs, Dr. Mohammad Alabbadi, addressed to the Ghanian Foreign Affairs Ministry requesting their approval to open a consulate general or diplomatic representation office to oversee the construction of a smart city as the Investment for the Kingdom of New Atlantis.

Ghanian Foreign Ministry will formally respond to the letter in the next few days.

اترك رد